تولید محتوای داستان محور 

در جهان امروز آنچه که سرنوشت افراد، شرکت ها و دولت ها را تعیین می کند، اقتصاد و گردش مالی آنهاست، که این گردش مالی و قدرت اقتصادی نیز خود به مقوله بازاریابی وابسته است. بازاریابی» مجموعه فعالیت ها، کنش و واکنش هایی است که به منظور جلب نظر مشتریان هدف، نسبت به محصول و در نهایت فروش آن انجام می گیرد. بازاریابی روش های گوناگونی مانند بازاریابی محتوایی، تبلیغاتی، شبکه ای و احساسی دارد که موضوع بحث حاضر ما مقایسه بازاریابی تبلیغاتی و محتوایی و در نهایت بررسی نوع محتوایی آن است.

تبلیغات و اطلاع رسانی در طول حضور صد ساله خود در جهان، نحوه و شیوه های مختلفی داشته است، که بسیاری از آن روش ها در حال حاضر کارکرد خود را از دست داده است. مردم تلاش می کنند که تحت تاثیر تبلیغات سنتی قرار نگیرند، چراکه در تجربه های خود اندوخته اند که تبلیغات نوعی فریب است که فروشنده با آن محصول خود را به آنها تحمیل می کند. تبلیغ سنتی امروز تنها در یک صورت جواب می دهد و آن هم در صورتی که به صورت بمباران تبلیغاتی باشد که اگر به شرط کیفیت مطلوب همراه باشد استقبال مردم قطعی خواهد بود و اگر نه کوتاه مدت.


مثلث پژوهش، تدریس و دیپلماسی در روابط بین الملل ایران

تولید محتوای داستان محور

بازاریابی ,تبلیغات ,ها ,های ,نهایت ,محصول ,در نهایت ,است که ,گردش مالی ,خود را ,و در ,تولید محتوای داستان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

rmzirn آسمان همیشه آبیست harmonisbarant iranbooker مطالب اینترنتی انجمن نودهشتیا salemziba818 my black heart سمین رایانه تولیدى کیف